CIJAS blogg-bo

IMORGON "SMÄLLER" DET.... :)

Av cija - 2016-05-06 17:50

Jobbade idag och nu ser jag verkligen fram emot helgen!!!

För imorgon så "smäller" det!  
Då är det äntligen dags för bloggträffen!  

Ser verkligen fram emot detta! Ska bli kul att träffa dem som var med förra gången och även kul att få träffa lite nya bloggare också!
Och jag sticker inte under stol med att jag vet att det blir goodiebag också och den är jag ju såklart vansinnigt nyfiken på! 
Och självklart kommer jag att blogga om detta!   


#BloggträffKristianstad2016
#bloggare

#goodiebag

#bloggträff



 
 
Ingen bild

Amanda

6 maj 2016 18:18

Låter trevligt! Blir lite nyfiken så jag får läsa senare hur de var :D

cija

6 maj 2016 20:17

Du är varmt välkommen att komma hit till bloggen och läsa!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards