CIJAS blogg-bo

KALAS

Av cija - 2016-11-05 16:17

När jag och maken var på vår planerade resa i Spanien så passade min bror, hans fru och min ena son på att fylla år.

Men nu kom vi hem lite tidigare än beräknat så sonen fyllde år någon dag senare.

Men då hade vi redan bokat in kalas helgen efter så dagen innan min behandling så hade vi ett litet kalas här för dem alla 3.


Det skulle vara bara kakor men i sista stund beslöt vi oss för att ha fruktsallad istället för tårta.

Blev uppskattat 

Kalaset var trevligt. Mycket skratt och väldigt god fruktsalla om jag får säga det själv  


 

2 kusiner i soffan


 

2 andra kusiner


 

En morbror, en förkyld son och en son som jobbar natt (och sover på dagen)



#älskadeungar

#älskadebror

#kusiner

#kalas




 
 
Ingen bild

Mia

5 november 2016 17:46

Tur du hann ordna kalaset innan du blev så dålig! Kramar

cija

5 november 2016 17:52

Ja, det är jag glad för att jag hann! Nu är jag för dålig! :(

 
Ingen bild

verica

8 november 2016 08:07

It's so great to see you with this big smile on your face!
Wishing you all the best
Love and hugs!

cija

12 november 2016 19:16

I have been so sick for a week now...end up in hospital. :(

 
Gröngöling2

Gröngöling2

11 november 2016 14:28

Trevligt med kalas! Men hur mår du nu?
Stor kram <3

http://grongoling2.bloggplatsen.se

cija

12 november 2016 19:16

Efter att ha hamnat på sjukhus och fått vård är jag bättre nu. Kram

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards